• Можливість організації співпраці між українськими та китайськими виробниками грибів.

    9 липня 2019 р представник Радника з торгово-економічних питань при Посольстві Китайської Народної республіки в Україні в супроводі виконавчого директора ГС «Укргрибпром» відвідав ряд виробництв по вирощуванню грибів в Київській області. Даний захід було організовано для визначення доцільності організації співпраці між українськими та китайськими виробниками і визначення взаємовигідних напрямів можливої ​​взаємодії.

  • ПОСТАНОВА КМУ №295 ВТРАТИЛА ЧИННІСТЬ

    14 травня 2019 року Шостим апеляційним адміністративним судом прийнято постанову у судовій справі № 826/8917/17, якою задоволено позов підприємців, зокрема Голови Громадської ради при Державній регуляторній службі України Сергія Доротича, та визнано нечинною постанову Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року № 295 «Про деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

    Постанова шостого апеляційного адміністративного суду від 14 травня 2019 року у судовій справі № 826/8917/17 набрала законної сили 14 травня 2019 року.

    Отже, з 14 травня 2019 року:

    – затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2017 №295 Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю та Порядок здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю також втратили чинність та більше не можуть бути застосовані;

    – виконавчі органи міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад не можуть здійснювати заходи державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю у будь-яких формах;

    – з урахуванням встановленого постановою суду факту відсутності у Кодексі законів про працю будь-яких особливостей здійснення заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю, Держпраці можуть здійснювати заходи державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю виключно керуючись вимогами Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», виконуючи їх у повному обсязі.

    Планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) можуть здійснюватися Держпраці у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

    Обов’язковою умовою здійснення Держпраці заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю є розробка Держпраці  та подання на затвердження Кабінету Міністрів України у встановленому законодавством порядку критеріїв,  за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності суб’єктами господарювання у частині додержання вимог законодавства про працю і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), а також розробка, погодження з ДРС, затвердження та оприлюднення на офіційному сайті Держпраці уніфікованої форми акта,  складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання  законодавства про працю.

    Проведення Держпраці позапланових заходів державного нагляду (контролю) можливо виключно з підстав, визначених частиною першою статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». При цьому позаплановий захід за зверненням громадянина здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дотримання законодавства про працю (Мінсоцполітики).

  • Закон України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю”. Завершення перехідного періоду для товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю: необхідність приведення їх статутів до 17.06.19 у відповідність з вимогами.

    15 травня 2019р. в Торгово-промисловій палаті України відбулось  розширене  засідання Комітету підприємців малого  та середнього бізнесу при ТПП України у формі круглого столу на тему: “Завершення перехідного періоду для товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю: необхідність приведення їх статутів у відповідність з вимогами Закону”.

    Учасники круглого столу (члени Комітету підприємців малого та середнього бізнесу при ТПП України, лідери всеукраїнських та регіональних об’єднань підприємців та роботодавців, керівники підприємств, установ, організацій, фахівці аналітичних центрів, спеціалісти у сфері права та підтримки бізнесу, ЗМІ, підприємці, науковці), зазначили, що 17.06.2018 року набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».

    Цим Законом визнано таким, що втратив чинність Закон України «Про господарські товариства»  у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.

    Внесені зміни до таких законодавчих актів України:

    Відповідно до частини третьої глави VIII Прикінцеві та перехідні положення цього Закону протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.

    Таким чином, до 16.06.2019 року всі товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю мають привести свої статути у відповідність з вимогами цього Закону.

    При цьому треба мати на увазі, що підприємці мають  звернути особливу увагу на складання статуту товариства в новій редакції, оскільки, вимоги нового Закону щодо змісту статуту значно змінились.

    Зокрема, у статуті товариства зазначаються відомості про:

    1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства;

    2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень;

    3) порядок вступу до товариства та виходу з нього.

    Статут товариства може містити інші відомості, що не суперечать закону.

    Отже в новому статуті законом не вимагається вказувати: місцезнаходження товариства, види діяльності, розмір статутного капіталу, інформацію про учасників, розмір часток учасників та інше.

    Виключена вимога по створення ревізійної комісії, натомість визначені вимоги щодо створення наглядової ради, підписання корпоративного договору, виплати дивідендів тощо.

    Змінились вимоги щодо процедур зміни складу учасників товариства, успадкування частки та інше.

    Крім того, більш як 20 статей Закону передбачають можливість встановлювати статутом інше регулювання норм, ніж це передбачено Законом. Новий Закон містить зручні механізми, які не завадили б у статутних документах.

    Для державної реєстрації нової редакції статуту товариства до органу державної реєстрації подаються такі документи:

    1. Реєстраційна заява (форма 3).
    2. Протокол зборів учасників про затвердження нової редакції статуту (підписи посвідчуються нотаріально).
    3. Статут товариства в новій редакції (підписи посвідчуються нотаріально).
    4. Довіреність (якщо документи подаються не особисто керівником або підписантом).

    Підприємці повинні знати наступне.

    1. Діє принцип екстериторіальності. Документи для перереєстрації можна подати будь-якому державному реєстратору в межах області та м. Києва.
    2. Адміністративний збір при поданні документів до 16.06.2019 року не сплачується.
    3. У випадку, якщо це передбачено протоколом, протокол та статут можуть підписати голова та секретар зборів (а не всі учасники, як це було раніше).
    4. У випадку, якщо товариство має тільки одного учасника, оформлюється не протокол зборів, а рішення одноосібного учасника.

    Варто зауважити, що законодавством начебто ніхто нікого до внесення змін до статуту прямо не змушує. Але невідповідність старого статуту вимогам законодавства після 17.06.2019 р. у деяких ситуаціях може призвести до визнання статуту недійсним з усіма негативними наслідками для товариства.

    Перед учасниками засідання виступили:

    — Андрій Чорноус, інспектор Ради Бізнес-омбудсмена;

    — Вікторія Бабенко, приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу;

    — Вєроніка Лінцова, державний реєстратор Комунального підприємства “Центр правової допомоги та реєстрації”;

    — Світлана Мороз, член Комітету підприємців малого та середнього бізнесу при ТПП України, керуючий партнер Юридичної компанії “Dictum”.

    Членам ГС «Укргрибпром» були спрямовані презентації доповідачів.

  • Анонс Конференції – виставки «Сучасне грибівництво 2019»

     

    Інформаційно — консультаційний центр «АГРО-ТАВРІЯ» у партнерстві з Українським проектом бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP, який реалізується асоціацією MEDA за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади (GAC), а також за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України запрошує Вас долучатися до чергової значущої події, виставки — конференції: «Сучасне грибівництво 2019».

    Конференція-виставка «Сучасне грибоводство 2019» — це зустріч учасників грибної галузі на якій зазвичай збираються представники всіх тих напрямків діяльності, які пов’язані з грибівництвом: вчені, технологи, продавці, виробники — всі, кому цікава нова інформація про виробництво культивованих грибів, субстрату, технології, обладнання і про інші питання, пов’язані з грибами і грибною продукцією.
    Участь в конференції — це чудова можливість отримати детальну інформацію з перших рук, поставити запитання і знайти на них відповіді в живому спілкуванні, обговорити в широкому колі фахівців багато нюансів, з якими на практиці стикаються як початківці, так і досвідчені фахівці в грибівництві, і про які важко отримати інформацію в інший спосіб.

    Основні питання конференції
    — легалізація грибного бізнесу, сертифікація, організація управління якістю грибної продукції;
    — аналіз причин зниження продажів грибів та пошук шляхів підвищення рентабельності цього бізнесу;
    — аналіз способів підготовки субстратів для вирощування дереворуйнівних грибів та їх економічне обґрунтування;
    — шляхи розширення асортименту як важеля підвищення продажів грибів;
    — сучасний маркетинг грибів;
    — особливості переробки грибів та взаємовигідне співробітництво в цій сфері;
    — дискусія «Що впливає на ефективність вирощування і якість грибів?» і багато інших.

    Дата проведення конференції: 30-31 травня 2019.

    Місце проведення конференції:  База Відпочинку ТДАТУ «Салют», вулиця Калініна, 90, с.м.т.Кирилівка, Україна, Запорізька область.

    Для участі у виставці-конференції обов’язкова реєстрація !

    Участь у конференції безкоштовна. Учасники мають можливість скористатися послугами з організації проживання, харчування та участі в екскурсії — відвідування ТОВ НВП «Грибний лікар» (орієнтовна вартість перелічених послуг 1 500грн.).

    Для забезпечення житлом та харчуванням учасників та осіб, що їх супроводжують, необхідно завчасно зареєструватися за телефонами 0677209304 або 0955574543 (до 28 травня включно) або за посиланням: https://griby-2019.bitrix24.site/?ts=1555855767&fbclid=IwAR0o6SNm7cISAoxoN_B4KI7aKSwl5hdx0mCXOJicD4_6WZ8oSg6UwdSDdLk